15 Eylül 2013 Pazar

Aldatma Sözleri-Aldatma Mesajları

Aldatma Sözleri, En Güzel Aldatma Sözleri, Anlamlı Aldatma Sözleri, Çok Güzel Aldatma Sözleri, Aldatma Mesajları, Harika Aldatma Sözleri, Etkileyici Aldatma Sözleri, Full Aldatma Sözleri, Aldatma Sms'leri, Kısa Aldatma Sözleri, Kısa Anlamlı Aldatma Sözleri,En Anlamlı Aldatma Mesajları. Aldatma İlgili Kısa Sözler, Özlü Aldatma Sözleri, Etkili Aldatma Sözleri

Yalanların Kucağında kaldım çaresiz, sana inanırken yarım kalmışım şimdi anladım sensiz..

Seni sevmekmiş tek hatam, sana inanmakmış kendime olan saygısızlığım, şimdi sen yoksun yanımda aldattın beni yalanlarınla...

Aldatılmanın tadı ölüm gibi geldi kalbime, sana inanmakla hata yaptım sana inanmakla hayattan uzaklaştım...

Ölümün soğuk rüzgarı gibi geldi sensizlik yaptıkların gelince aklıma sanki toprak döküldü bedenime öldüğümü sandım ihanetinle..

ne umutlar yazdım adınla geöen her hayalime, ne hayaller kurdum güzel gözlerinle bakan ufuklara ne ufuklar kurdum hepsi aldattığın gün bitti..

Umudum ol istemiştim sonumun böyle olucağını nerden bilirdim...

ben seninle hayata sarılmak isterken sayende hayattan kopmak için kendimi feda ettim..

seni hayatımın anlamı olarka benimsemişken sensizliği hayatımdan çıkaramıyorum...

ben hayatı 2 kişilik yaşamak istersen sen hep 1 kişilik hayat kurdun kendine...

bugün sen aldatıyorsan yarında senins evdiklerin seni aldatacaktır unutma! gün gelir devran döner...

hatırlarım sensiz olan güzel günlerimi, nekadar severdim hayatı nefes almayı senden sonra anladımki hayat bile aldatıyor bazen insanı senin gibi..

Çok sevdim seni çok istedim seninle mutlu günleri yaşamayı ama benim yaşadığım tek şey aldatılmanın bedeliymiş..

Belkide sensizlik daha güzeldir benim için belki aldığım nefes sensiz daha çok mutlu edicek hücrelerimi yolun açık olsun mutlu ol ihanetinle..

ben sensiz mutlu olmayı öğrendim sensiz nefes alıp gülmeyi öğrendim, sen ise aldatmayı öğrendin aldatarak mutlulukları bitirmeyi öğrendin..

gülümse hayata gülümse yaptıklarına sen sadece gülümse aldatarak çekip gidişlerine...

Dertlerime bir yenisini ekliyorum seninle başlayıp saf duygularımla sonuçlanan ve aldatmanın cezasıyla biten...

ne zaman seni düşünsem aylanlar geliyor aklıma gelen yalanların arasında saklı ihanetinin bedeli helal olsun sana aldattın beni..

sana nefes aldığım sürece dua edeceğim sanmaki mutlu ol diye sende sev ve benim gibi aldatıl sende sev benim gibi yan diye..

Seven insanı bilmez sevilen, seven insanın halinden anlayamaz sevilen, ve sevilen aldatır seven yanar benim gibi ama sevilen bilmez içinmin yandığını senin gibi..

Gözlerini kaçırdığında anladım bitmiş bana olan sevgin peki ozaman neden yalan attın? söyleseydin gerçeği bende giderdim sessizce hayatından şimdi anladımki saygında bitmiş elveda yalancı sevgili..

seni düşünürken farkettim aldatmaları, senin sözlerin aklıma geldikçe anladım yalanlarının tertemiz duygularıma ihanetini...

bir gün gelir sende yanarsın, bir gün gelir sende aldatılırsın ve o gün gelir sende benim gibi ağlarsın...

Zehir oldu nefes almak bana ihanetin kucağında, haram oldu yaşamak bana sensiz geçen yaşanmamış hayatımda...

hani bitmezdi bu AŞK? hani birbirimiz için vardı en güzel yarınlar, hepsi yalan oldu hepsi ihanetinle parçalandı...

Paramparça ettin sana olan duygularımı, ben senin için sevmiştim hayatı, şimdi görüyorumki aldatmakmış senin için tek dogru yalan...

Kırbaç yedi kalbim ihanetinle, duygularım çöktü sayende aldatmanın bedelini yaşıyorum şimdi sessiz günlerimde haykırıyorum içimden lanet olsun sana lanet olsun seni seven saf duygularıma.

Yaşarken toprağın altına soktun beni ihanetini görmemek için bitirdim sana olan sevgimi elveda sana..

Yalanlarına yalanlarımla cevap vermek istemiyorum, gözlerime bakki ne kadar yalancı olduğunu gör, gözlerim anlatsın sana gerçekleri..

Aldatmanın acısı büyüyor içimde, ne kadar üzülsemde söz geçiremiyorum kalbime senin adına ihanet koydum, tesellisi yok bunun içimde..

Artık bedenimi unuttum, kalbimle yaşıyorum ve ihanetinin bedelini kalbimle can çekişerek veriyorum...

ne kadar sormuş ihanetin acısına omuz atmak, ne kadar zormuş sevdiğimin bana ihanetin kapısından el sallamak, hayırlı lsun sana yeni aşkların hayırlı olsun yalanların...

Bir gün gelir sende ağlarsın, işte ozaman belki beni anlarsın! ve sonra ihanetin acısını yaşarsın, yaşadıkça belki aşkdan ders alırsın...

Yarınlarıma sakladığım en güzel umutlarımı ihanetine hediye ediyorum ve seni hayatımdan siliyorum elveda sana ve yalanlarına!!!

Aldatmakta varmış benim gibi seveni, umarım sende benim gibi olursun seversin deli gibi birini, yaşarsın ihanetin en güzelini... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder