15 Eylül 2013 Pazar

Acılı Sözler

Acılı Sözler, En Güzel Acılı Sözler, Anlamlı Acılı Sözler, Çok Güzel Acılı Sözler, Acılı Mesajları, Harika Acılı Sözler, Etkileyici Acılı Sözler, Full Acılı Sözler, Acılı  Sms'leri, Kısa Acılı Sözler, Kısa Anlamlı Acılı Sözler,En Anlamlı Acılı Sözler. Acıyla İlgili Kısa Sözler, Özlü Acılı Sözler,Etkili Acılı Sözler
Acı Çeken yüreğimi Atıyorsun Karanlıklara Svgimden Anlamıyorsun Hep beni Yok Görüyorsun bu hayatta Şimdi Gidiyorum hayatından Acılı Duygularımla Elveda Sevgilim Elveda..

Bir Yalnızlık Şarkısı Olmuşum Değersiz hayatımda Bir Seni Sevmiştim Bir enin için Acıya Göğüg geröiştim Sende Bırakıp gittin beni hayat gibi Acıyorum Kalbime Acıyorum bu Sevgilere..

Zaman Bitmiş hayatımızda Sadece Yaşamaya Çalışıyorum renksiz Dünyamda Zaten renklerimi Aldın Götürdün benden Acı ile Bıraktım kalbimi Sadece Kalbimi Değil Acı iLe bıraktın bedenimi Karanlık Dünyamda.

Bırakıp Gitsemde Zamanı Unutsamda Sevgini hatırlamak istemesemde güzel günleri terk etmiyor Sevdan beni Acı ile yanıyor içim bitmiyor Ateşin içimde yanıyorum Sessizce ve Sensizce.

Gururumu Bıraktım Artık Acı ile Kaynaştım Hayatımı Acı İle paylaşıyorum Sen ise gururumu Çiğniyorsun Büyük bir mutlulukla Helal Olsun Sana.

Yalnızlık Çeksemde içimde acılar bırakmaz beni ağlatır her gece sen bırakıp gittin ya acılar kaldı yüreğimde bir acılar bırakmadı kalbimdeki terk edilmiş sevdayı..

Kırdım Artık hayatımı bakamam geriye gururum ayaklarının önünde bi kagıt parçası oldu acıyla bıraktığın kalbim ise artik acıyı temizleyen bir paspas oldu hayatım sadece senin acılarını temizlemekle geçiyor lanet olsun!

öyle zor geliyorki bazen anıları hatırlamak kalbim daralıyor gözlerimden yaş akıyor ama yinede anıları hatırlıyorum ne olursa olsun bu acıyı çekmek zorundayım ben severek ayrıldım!

Siyahın En derin karanlıklarına kapattın beni elime bir acılı kalp verdin terk ettin yaşamayı aldın elimden hayatın güzelliklerini aldın kötülükleriyle bıraktın beni..

ucuz bir sevginin kurbanı olmuşum, geç farkettim fark ettiğimde kalbimi vermiştim sana insafsız! şimdi acılar içinde bıraktın beni yapayaLnız Vicdansız!

Bıraktım kendimi Artık bakmıyorum hayata, kapandım odama yaşamıyorum Sanki Bu hayatta ne şarkılar ne şiirler teselli etmek harebe gönlümü ben Acılara gömülmüşüm Kimse Alamaz Gönlümü..

Gerçekten yaşanan sözlerim bunlar kimse kaldıramaz içimdeki acıları bir gencin çığlıkları bunlar anlamaz sevmeyen anlamaz çekmeyen acıyla bir dünya var hayatımda nereye baksam onu görüyorum karşımda...

buruk bir hayatın buruk bir acı hatırasıyım hayatta ne yalnızlığıma ağlarım nede acıyan kalbime sadece sana ağlarım akıp giden zamanıma üzülürüm..

Nefretimi Sana yazsam Ne Olucak Sonunda Yine Acı Çekecek Seven kalbim Seni Seven kalbim Acılar içinde kaybolacak Sonunda Senin hayatımda Kaybolduğun gibi.

içimde yalnızlıklar içimde ayrılıklar ve içimde bunların tüm acısı sen bakma bana gül oyna yaşa kendi hayatında ben acılarımla terk edilmişim bu dünyada mutsuz etmek istemem kimseyi acılarımla..

Yanlış Zamanlara kapıldım Seninle yanlış bir aşkı yaşadım seninle acıyı yazdın kalbime gittin sebepsizce lanet ediyorum Sana!!!

Sen Sadece Kalbimin Değil Acılarımıda Kalbime Yazansın Sen beni benden Alıp Bir Boşluğa Atansın Nefret ediyorum Senden Nefret ediyorum Seni Sevdiğim için Acılı kalbimden..

Başka Bir Hayat Yok Artık Sevdim Sevildim Ağlattın güldüm Ah Aldım beddua Ettim Ama Ben Sadece Anladımki Bu Dünyada Yalanları yaşamışım Şimdi Acılarla Gidiyorum Elveda Size Acılarımla Mutluyum başka Mutluluk istemem Dünyamda.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder